FAQ

VELIKOSTI

Pokud máte konkrétní otázky ohledně velikosti, obraťte se na nás! Můžeme vám pomoci navigovat skrze naši nabídku produktů a najít něco, co pro vás nejlépe funguje. Tým zákaznického servisu společnosti Topo je k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 hodin. Volejte nám na ‪+420 775 327 292‬ nebo nám pište na obchod@skeletsport.cz.

Ano! Naše tabulky velikostí, včetně směrnice pro ekvivalent velikostí, jsou k dispozici zde a na všech stránkách produktů bot.

Všechny modely od Topo mají stejný charakteristický střih – pevný v oblasti paty a středu chodidla s prostornou přední částí boty. Každý model byl navržen s jedinečnou funkcí na mysli a může proto poskytovat odlišný střih a pocit. Doporučujeme vám prozkoumat náš průvodce stylů pro více informací o rozdílech mezi našimi modely. Pokud potřebujete další informace nebo raději komunikujete s reálnou osobou, neváhejte zavolat našemu týmu zákaznického servisu na ‪+420 775 327 292‬.

Topo boty jsou ergonomicky navrženy tak, aby následovaly přirozený tvar chodidla – pevné v oblasti středu chodidla a paty, s dostatečným prostorem pro rozložení prstů. Topo boty mají velikosti odpovídající běžnému měřítku a doporučujeme vyzkoušet svou obvyklou velikost sportovní obuvi při zkoušení Topo bot poprvé. V případě, že si zakoupíte botu na našem webu, která vám nesedí, nemějte obavy. Během 14 dnů od nákupu můžete přejít na Reklamace a výměna  a zdarma vyměnit svou objednávku za správnou velikost!

Objednávky / Vrácení / Výměny

Jsme přesvědčeni, že si zamilujete střih, pohodlí a výkon našich bot, ale pro jistotu nabízíme 14denní bezrizikovou zkušební dobu. Pokud jste v průběhu prvních 14 dnů od nákupu, navštivte naši stránku pro vrácení zboží a začněte s procesem.

Upozorňujeme, že 14denní bezriziková zkušební doba platí pouze pro nákupy provedené na skeletsport.cz Nákupy z jiných prodejců nebo webových stránek nejsou oprávněny k vrácení prostřednictvím Skelet Sport; pro pomoc se obraťte na původního prodejce. Zboží označené jako Finální výprodej v době nákupu není oprávněno k vrácení nebo výměně. Nákupy provedené s využitím speciálních akcí mohou mít omezená pravidla pro vrácení, jak bylo uvedeno při dané akci.

Nestává se to často, ale občas se špatný pár bot dostane až k vám, našemu zákazníkovi. Omlouváme se za to. Pokud jste zakoupili své boty na wwww.skeletsport.cz, prosím, kontaktujte nás okamžitě na obchod@skeletsport.cz s informacemi o vadě, a my se s vámi pokusíme najít řešení. Pošlete nám prosím fotografii vady, 3písmenný kód na etiketě na jazyku boty a informace o nákupu (datum objednávky nebo číslo objednávky, pokud je k dispozici).

Pokud jste zakoupili vadný výrobek prostřednictvím jednoho z našich autorizovaných prodejců, kontaktujte je pro výměnu. Pokud jste výrobek zakoupili prostřednictvím neautorizovaných kanálů, váš výrobek není oprávněn k žádné záruce, protože nemůžeme ověřit pravost vašeho produktu.

Upozorňujeme – občas se boty opotřebovávají po vysokém kilometru a užívání. Pokud náš tým zákaznického servisu jednoznačně zjistí, že vaše problémy jsou způsobeny normálním opotřebením, není poslán náhradní pár. Výrobky, které jsou již staženy z výroby, také nemusí být oprávněny k výměně.

V současné době nabízíme standardní dopravu pouze pro adresy v USA. Všechny zásilky odesíláme z našeho skladu v Montebello, Kalifornie. Kvůli nejistému klimatu dopravy v současné době nenabízíme možnosti zrychlené dopravy, ale můžeme se rozhodnout je přidat, pokud se doba tranzitu normalizuje s našimi dopravci.

  • Česká pošta (3-7 pracovních dní): 85 Kč
  • Zásilkovna (3-7 pracovních dní): 79 Kč
  • Česká pošta – Balíkovna (3-7 pracovních dní): 49 kč

Objednávky přijaté do 14:30 hod. v jakýkoli pracovní den budou zpracovány téhož dne. Objednávky přijaté po 14:30 hod.  nebo o víkendu/svátku budou zpracovány následující pracovní den.

Omlouváme se, že došlo k problému se zásilkou během přepravy. Prosím, obraťte se naši zákaznickou podporu s číslem objednávky a sledovacím číslem. Ačkoliv nemáme kontrolu nad zásilkami poté, co jsou v rukou dopravce, otevřeme přímý dotaz u dopravce a společně s vámi se pokusíme situaci co nejlépe vyřešit.

Omlouváme se, ale jakmile jsou objednávky odeslány na naše webové stránky, okamžitě se odesílají našemu týmu ve skladu k balení. Objednávky nemohou být upraveny/ změněny/ zrušeny poté, co byla dokončena.

OBECNÉ DOTAZY

Každý, kdo vyzkoušel Topo Athletic, ví, že naše boty následují přirozený tvar chodidla: dostatek prostoru pro rozložení prstů a pevný střed chodidla a pata. Pokud potřebujete další úpravy pro lepší přizpůsobení, alternativní vázání vám umožňuje přizpůsobit boty vašemu jedinečnému tvaru chodidla. Podívejte se na naše doporučené možnosti vázání zde!

Všechny modely od Topo mají malý nebo žádný sklon od paty k špičce. Věříme, že to podporuje správné rozložení zatížení a váhy během běžeckého cyklu, což vede k přirozenějšímu a efektivnějšímu kroku. To však neznamená, že musíte změnit způsob, jakým běžíte. Věříme však, že všichni běžci mohou mít prospěch z přirozené běžecké formy, bez ohledu na obuv. To znamená běh tak, který zdůrazňuje vzpřímený postoj, zatížení pod vaším těžištěm a mírné naklánění kotníků.

Samozřejmě, je toho víc než jen to! Proto jsme spolupracovali s předním zdrojem pro běžeckou formu a mechaniku jménem ACU Running. Klikněte na odkaz a podívejte se, jak by ACU-Running mohl mít vážně pozitivní vliv na vaše běhání! Na jejich stránce na našem webu najdete videa s podrobnými informacemi od běžecké formě, jak odhalit běžné chyby ve formě a jak je opravit, až po podrobné instrukce k určitým cvičením, která vám pomohou zlepšit vaši běžeckou formu.

Pro naše veganské modely nepoužíváme žádný latex ani žádné živočišné produkty jako materiály nebo lepidla.

Nepoužívejte pračku ani sušičku. Vyjměte vložky a tkaničky a použijte vlhký houbičku a mírný mýdlo nebo detergent k odstranění bahna a nečistot. Opláchněte teplou vodou a nechte volně schnout daleko od přímého slunečního světla nebo zdrojů tepla. Přímé a extrémní teplo může způsobit selhání pojiva nebo ztrátu funkčních vlastností materiálů.