Jsme si jisti, že budete nadšeni pohodlím, padnutím a výkonem našich běžeckých bot. Nicméně pro jistotu vám poskytujeme 14denní bezrizikovou zkušební období. Pokud nejste spokojeni do 14 dnů od nákupu, jednoduše klikněte na níže uvedené tlačítko a požádejte o vrácení peněz nebo výměnu. Vaše spokojenost je pro nás prioritou.
Připravte si číslo objednávky, které najdete v levém horním rohu na dodacím listu. Číslo vaší objednávky neobsahuje žádné pomlčky (např. 123456).
Formulář na reklamaci a výměnu nazlenete ZDE.
Zadejte své původní poštovní směrovací číslo, jak je uvedeno na dodacím listu.
Vytvořte přepravní štítek pro odeslání bot zpět. Ujistěte se, že tak učiníte do 14 dnů od data vaší objednávky.
Vyčkejte prosím 7–10 dní na zpracování vašeho vrácení. Vrácení peněz nebo výměna bude provedena do 1-2 pracovních dnů po obdržení vašeho vrácení. Vrácení peněz může trvat 3–5 pracovních dnů, než budou připsány na váš původní způsob platby.
Reklamační řád
Výrobky označené jako „Finální výprodej“ v době nákupu nelze vrátit ani vyměnit.
Upozorňujeme, že náklady na dopravu nebudou vráceny.
Nákupy provedené prostřednictvím jiných prodejců nebo webových stránek nejsou oprávněny k vrácení prostřednictvím Skelet Sport; prosím, obraťte se na původního prodejce. Nákupy provedené s využitím speciálních akcí mohou mít omezená pravidla pro vrácení, jak bylo uvedeno při této akci.
Pokud náš tým zákaznického servisu jednoznačně zjistí zneužití naší politiky 14denního bezrizikového zkoušení, může tuto politiku ukončit pro identifikované zákazníky.
Pro jakékoliv otázky nebo problémy během procesu vrácení se obraťte na náš tým zákaznického servisu na obchod@skeletsport.cz nebo na telefonní číslo +420 775 327 292. Jsme k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 hod.
Pokud si přejete boty reklamovat, zašlete je k nám do kamenné prodejny: FunRun, Jindřišská 30, 11000, Praha 1. V případě zvolení dopravní služby ZÁSILKOVNA, žádáme, aby zboží reklamované bylo zasláno POUZE na výdejní místo Zásilkovny s ID 2419, neboli na prodejnu ALFA PC s adresou Jindřišská 29, 110 00 Praha. Zboží zaslané na jiné výdejní místo Zásilkovny nebude možné z naší strany vyzvednout. Zboží, které vracíte/reklamujete není možné zaslat na DOBÍRKU.
Boty musí být řádně vyčištěny, hygienicky nezávadné a zbaveny veškerých nečistot! K botám přiložte žádost o reklamaci (stačí napsat ručně na papír oč jde) a doklad o zakoupení.